Δευτέρα 20 Ιουνίου 2011

Γιάννης Αμανατίδης: Ο Έλληνας άσος που σχεδιάζει ρούχα

Ο Γιάννης Αμανατίδης «ζήλεψε» το glamour και τη δόξα του Γκοτιέ και του Γκαλιάνο και έκανε πραγματικότητα ένα φιλόδοξο σχέδιό του: έγινε και σχεδιαστής μόδας!
Ο ίδιος αποκάλυψε πώς του ήρθε η ιδέα να ασχοληθεί με τον χώρο της μόδας: «Δεν είμαι μόνο ποδοσφαιριστής! Έχω ένα φωτοβολταϊκό πάρκο στην Βαυαρία, έχω επενδύσει στον τουρισμό με μια μικρή τουριστική μονάδα στην Κρήτη και τον άλλο μήνα ετοιμάζω ένα κλασικό ελληνικό εστιατόριο στην καρδιά της Φρανκφούρτης. Επίσης, είμαι πρεσβευτής στο κρατίδιο του Εσεν με αποκλειστική εργασία να βοηθώ στην υποδοχή των αλλοδαπών νεαρών παιδιών στη Γερμανία. Όπως συνέβη και με μένα όταν ήρθα για πρώτη φορά, το 1991, στη χώρα, έτσι και εγώ ανταποδίδω τη βοήθεια που μου προσφέρανε. Μου αρέσει να ασχολούμαι με πολλά πράγματα. Ετσι και με τη μόδα. Ηταν μια ιδέα πριν από τρία χρόνια και τώρα βρήκα τον χρόνο να ασχοληθώ περισσότερο και ήρθε το αποτέλεσμα που βλέπουμε. Είναι όμως μόνο η αρχή, γιατί πολύ γρήγορα θα μεγαλώσει η γκάμα των προϊόντων». Αυτό το διάστημα η προώθηση της κολεξιόν που λανσάρει είναι: «Ήδη τρία πολυτελή καταστήματα σε Φρανκφούρτη, Βισμπάντεν και Στουτγάρδη έχουν την αποκλειστική διάθεση των ρούχων. Ελπίζω μέχρι το τέλος του χρόνου τα ρούχα μου να βρίσκονται σε όλες τις μεγάλες πόλεις της Γερμανίας. Ταυτόχρονα ετοιμάζεται και το online σύστημα πώλησης, αλλά το σπουδαιότερο είναι ότι ενώ τα μπλουζάκια είναι λίγες μέρες στην αγορά, οι πωλήσεις πηγαίνουν πολύ καλά», δήλωσε ο ποδοσφαιριστής.
Πηγή:Espresso